Werkwijze

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Nadat je contact hebt opgenomen, volgt zo snel mogelijk een afspraak bij jou thuis. In dit (vrijblijvende) kennismakingsgesprek inventariseren we samen jouw knelpunten en wensen. We bespreken wat voor jou de beste aanpak kan zijn. Verder maak ik een inschatting van het aantal benodigde uren. Dat is afhankelijk van de hoeveelheid werkzaamheden, maar ook van de snelheid waarmee jij beslissingen kunt, wilt of durft te nemen. Ook bespreken we of je incidentele of structurele ondersteuning wenst. 

Werkafspraak

Als het wederzijds goed voelt dan maken we vervolgens een werkafspraak om samen aan de slag te gaan. Daarbij behoud jij altijd de regie. Na elke werkafspraak bespreken we wat we gedaan hebben, of een vervolgafspraak gewenst is, wat we bij een volgende werkafspraak aanpakken en wat jij in de tussentijd kan doen. Tussen afspraken door kun je me bellen of een bericht sturen voor advies of vragen.

Bij het opruimen beslis je zelf over je spullen; ik stimuleer en motiveer je alleen om keuzes te maken. Eerst gaan we uitzoeken wat je wilt houden en wat weg mag. Daarna gaan we kijken of zaken anders georganiseerd en opgeborgen kunnen worden. Ik vraag veel en luister goed naar jou, zodat we samen tot een systeem kunnen komen dat voor jou goed werkt én blijft werken. Hulp op maat dus. Ten slotte bespreken we wat je met jouw overtollige huisraad wilt doen. Ik help je mee om goede bestemmingen te vinden en kan er ook voor zorgen dat het afgevoerd wordt. Zo zie je meteen resultaat. Er ontstaat ruimte.

Bij begeleiding met betrekking tot administratie of een verhuizing kan een werkafspraak korter of langer zijn afhankelijk van de werkzaamheden. Dit zullen we vooraf afstemmen. 

Vertrouwelijk

Uiteraard ga ik vertrouwelijk met je gegevens om. Ik ben lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en werk volgens de beroepscode van deze vereniging, die onder andere geheimhouding garandeert.

PGB

Als u een PGB (persoonsgebonden budget) heeft dan is het mogelijk uit dit budget een Professional organizer te bekostigen. Voorwaarden is dat het PGB is toegekend met een indicatie voor ‘begeleiding individueel’.  Kijk voor meer informatie hierover op www.persaldo.nl of neem contact op met je gemeente. Als er al een indicatie is informeren we samen vooraf bij het zorgkantoor in uw gemeente of de voorgenomen organizing werkzaamheden, gericht op (het ondersteunen bij de) structurering van uw huishouden en administratie, inderdaad uit het PGB betaald kunnen worden. 

Algemene voorwaarden

Je kunt hier een PDF downloaden met de Algemene voorwaarden.

Privacy

Wil je meer informatie over het privacy beleid van Boost organizing, dan is deze hier te vinden.

Tarieven

  • Het tarief van Boost organizing is € 62,50,- per uur.
  • Reiskosten tot 25 km (enkele reis) en kleine organizing materialen zijn standaard hierbij inbegrepen.
  • Bij langere reisafstanden maken we vooraf een afspraak over de reiskosten.
  • Boost organizing levert ook complete pakketten tegen een vaste prijs. Je weet dan altijd waar je aan toe bent.
  • Mochten er toch meer uren nodig zijn dan in het pakket zijn opgenomen, dan maken we over die uren een nieuwe prijsafspraak.
  • Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. 

Misschien heb je een specifiek deel in je huis waar je eens flink wilt ordenen. Daarvoor bestaan opruim pakketten. Je kunt kiezen uit een van  onderstaande pakketten of een op maat gemaakte offerte aanvragen.  

Boost Basis pakket

€ 180,00

3 uur coaching aan huis bij opruimen of administratie ordenen.

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op. Prijs is incl. reiskosten (tot 25 km enkele reis). Alle genoemde bedragen zijn incl. BTW

Boost Plus pakket

€ 527,00

9 uur coaching aan huis bij opruimen of administratie ordenen.

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op. Prijs is incl. reiskosten (tot 25 km enkele reis). Alle genoemde bedragen zijn incl. BTW

Boost Compleet pakket

€ 865,00

15 uur coaching aan huis bij opruimen of administratie ordenen.

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op. Prijs is incl. reiskosten (tot 25 km enkele reis). Alle genoemde bedragen zijn incl. BTW

Op zoek naar een origineel cadeau!

Gun jij iemand een opgeruimd huis? Geef dan eens een cadeaubon voor een paar uur organizen. Daar heeft iemand heel lang plezier van. Iemand die bijvoorbeeld hulp kan gebruiken bij het maken van keuzes voor het weggooien, weggeven of verkopen. Of hulp bij het organiseren van een kledingkast of keuken. Alle ruimtes in huis zijn mogelijk!  

Het is wel belangrijk dat de ontvanger van de cadeaubon achter de opruimactie staat.

Ik kom dus niet als een verrassing, maar wel als geroepen!

De kosten zijn afhankelijk van de grootte van de ruimte en wensen. Vertel mij meer over het project middels het contactformulier en ik adviseer je over het verwachte aantal uren en de kosten.

  • Gratis verzending
  • Binnen 2 werkdagen in huis

Heb je vragen of wil je een afspraak maken?

Blijf er niet mee zitten! Mail of bel me en stel je vraag dan kun je mij vertellen waar je tegenaan loopt en wat je belangrijkste knelpunten zijn. Samen bekijken we wat jouw wensen en doelen zijn en hoe we deze het beste kunnen aanpakken.