Advies en begeleiding bij verhuizen

Loslaten lost veel op.

Voordat je kunt verhuizen moet je veel regelen. Voor sommige kan verhuizen een stressvolle of emotionele gebeurtenis zijn. Wanneer stuur je verhuisberichten? Op welk tijdstip informeer je instanties over de verhuizing? Welke spullen neem je mee? Laat je alles regelen door een verhuisbedrijf of wordt het een doe-het-zelf verhuizing?

Ontbreekt je de tijd, energie of kennis om dit karwei alleen te klaren? Boost organizing denkt graag met je mee en helpt je stap voor stap je verhuizing te regelen zodat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt.

Als verhuiscoach kan ik van A tot Z adviseren en begeleiden bij een verhuizing. Hierbij kun je denken aan de volgende werkzaamheden: 

Boost organizing biedt uitkomst!

Minder verhuisstress

Één aanspreekpunt

Creatief en praktisch advies

Alle verhuisinfo overzichtelijk in één map

Besparing van tijd

Hulp bij inpakken en opruimen

Verkoopklaar maken woning

Wanneer je jouw huis wilt verkopen, ga je anders naar je huis kijken. Wat zien potentiële kopers? Zijn de ruimtes representatief? Straalt het huis een gezellig en aantrekkelijke sfeer uit? Het kan echt een verschil maken als je opruimt, persoonlijke spullen tijdelijk weg zet of kleine reparaties uitvoert. Grote kans dat je verkoopwaarde stijgt als alles spik en span is. 

Boost organizing kan je daarbij helpen en kijkt met een onafhankelijke blik naar je woning. 

Samen kijken we hoe jouw huis het best tot zijn recht komt. We zorgen dat alles er netjes uitziet en zoeken een oplossing voor de spullen die tijdelijk uit het zicht moeten. Zo hoef je niet steeds in de stress te schieten als je kijkers op bezoek krijgt. En let maar op: voor je het weet is jouw huis verkocht! 

Samen aan de de slag!

Boost organizing ondersteund jou bij het hele verhuistraject of een deel ervan.  Op basis van jouw hulpvraag wordt vooraf een plan op maat gemaakt. Hiermee gaan we aan de slag! Ik vind het belangrijk dat het opruimen en verhuizen een plezierige ervaring wordt. Jouw wensen staan hierin centraal.  

1

Voorbereiding

  • Overleg, draaiboek en planning.
  • Verhuizers en andere partijen benaderen.  
  • Advies en begeleiding met opruimen. Eventuele taxaties regelen.
  • Administratieve zaken voorbereiden (verhuiskaarten, adreswijzigingen verzekeringen, abonnementen etc.)
  • Contracten omzetten ( o.a. telefoon, Internet, energie).
  • Overige zaken regelen in overleg. 
  • Indien gewenst hulp bij uitzoeken nieuwe aankleding woning, 

2

Rondom de verhuisweek

  • Laten afvoeren/veilen van overbodige zaken.
  • Inpakken van spullen. 
  • Begeleiden van de verhuizing.
  • Zorgdragen voor het uitpakken en de correctie plaatsing in de nieuwe woning.
  • Zorgen voor een schone oplevering.
  •  

3

Na de verhuizing

  • Coördinatie opleveren oude woning.
  • Administratieve zaken als verzekeringen, gemeente info, nieuwe medisch specialisten, post e.d. regelen.
  • Aanspreekpunt vormen voor informatie en ondersteuning.

Klaar om aan de slag te gaan?

Vraag vrijblijvend om informatie!