
Wie is de kracht achter
Boost organizing?
Meriam vertelt: “Organiseren zit in mijn DNA. En in combinatie met mijn zorgzame karakter is dat de perfecte basis om mensen te helpen en te begeleiden naar meer rust en overzicht.”
Mijn pad
Van commerciële functie naar passie voor organizing
Na 25 jaar ervaring in commerciële en administratieve functies, besloot ik in 2019 mijn hart te volgen. Ik koos voor het werken met mensen, op een praktische én persoonlijke manier.

Datzelfde jaar rondde ik met veel plezier de opleiding tot Professional Organizer af bij de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Sindsdien zet ik mijn kennis, werk- en levenservaring, en mensenkennis in om anderen te ondersteunen.
Verandermanagement en coaching als Senior Professional Organizer
Daarnaast heb ik in 2024 de tweejarige Post-HBO opleiding tot senior professional organizer afgerond bij de School voor Organizing – een opleiding gericht op coaching en het begeleiden van verandertrajecten. Deze waardevolle verdieping stelt mij in staat om verschillende klantgroepen nog beter te kunnen begeleiden.
Ondersteuning voor Particulieren en Gemeenten via WMO Indicaties
Ik werk voor particulieren en vanuit WMO-indicaties voor diverse gemeenten. Mijn diensten richten zich op het bieden van praktische hulp en het ondersteunen van mensen bij het organiseren van hun leven.
Samenwerking met Marein Organizing: Hulp voor Mensen met Hoardingproblematiek
Ik ben als onderaannemer verbonden aan Marein Organizing, waar ik samen met een team praktische hulp bied aan mensen met hoardingproblematiek. Deze specifieke problematiek vraagt om een deskundige en zorgvuldige aanpak, die ik met plezier bied.
Begeleiding bij AD(H)D, Autisme en NAH
Heb je te maken met AD(H)D, autisme, niet-aangeboren hersenletsel (NAH), een burn-out of speelt er hoardingproblematiek? Dan bied ik gespecialiseerde begeleiding die aansluit bij jouw situatie en tempo. Mijn aanpak is altijd persoonlijk en gericht op jouw specifieke behoeften.
Wat je van mij mag verwachten
⇒ Een luisterend oor
⇒ Geduld en vertrouwen
⇒ Creatieve ideeën en oog voor detail
⇒ Een praktische, oplossingsgerichte aanpak
⇒ Begeleiding zonder oordeel
⇒ Een betrokken aanpak – Ik sta naast je tijdens het traject
⇒ Een rustige, toegankelijke en betrouwbare coach die kijkt naar wat wél goed gaat
⇒ Aandacht voor jouw sterke kanten en motivatie om stap voor stap vooruit te gaan
Ik voel me thuis in een overzichtelijke omgeving waar alles een logische plek heeft. En ik help jou graag om datzelfde gevoel ook te ervaren – of het nu gaat om je huis, administratie, routines of verhuizing.
Samen brengen we structuur aan, creëren we ruimte, en bovenal: herstellen we rust in je hoofd.
Benieuwd naar mijn aanpak? Je leest er alles over op de werkwijze-pagina.

In het kort
- Lid van de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers)
- Registratie RPO (Register Professional Organizer)
- KIWA keurmerk niveau 6
- Senior professional organizer
- AGB-code 41789130 (Algemeen Gegevensbeheer Zorgverleners)
- Aangesloten bij ZZP-erindezorg.nl Hierdoor heb ik beschikking over een: Klachtenregeling, Klachtenfunctionaris Erkende Geschilleninstantie, Klachtencommissie i.v.m. Wkkgz, Jeugdwet, Wmo, Wzd.
- Ik lever naast een PGB ook zorg in natura in samenwerking met Marein Organizing in de regio’s: Valkenswaard, Cranendonck, Bergeijk, Bladel, Eersel, Oirschot, Reusel-de Mierden, Best, Veldhoven, Geldrop-Mierlo, Nuenen, Son en Breugel, Waalre, Bernheze, Boekel, Land van Cuijk, Maashorst, Oss, Asten, Deurne, Gemert-Bakel, Someren, Helmond.
